Címke: Spark

Az egyik utolsó kép az incidens előtt

Extrémebb, mint hinnéd


DJI Spark – Űzz belőle sportot! (Vagy lehet mégse…)

Azt hiszem, mindegyik dróntulajdonos egyetért abban, hogy nem a fotózás vagy a videózás a legszórakoztatóbb, hanem maga a reptetés. Mindannyian eljutunk erre a pontra, és DJI felhasználóként csak nehezebb, ugyanis ott az a kis gomb a távirányítón, rajta Sport felirattal. Az elején semmiképp sem, de idővel átkapcsolhatjuk ezt is.

Ha az elejéről szeretnéd kezdeni cikksorozatunkat, kattints ide!

Mit csinál a Sport mód?

A Sport mód kikapcsolja a szenzorokat és a sebességlimitet a DJI Spark-on. A GPS-en kívül így mindent átruház ránk, és a maximum sebesség így 50km/h körül lesz. Ebben a módban az emelkedés és a süllyedés is gyorsabb, de alapvetően a jobb joystick használata fogja leginkább megmutatni a különbséget.

(tovább…)

Lélegzetelállító felvételek


DJI Spark – Intelligens Repülési Módok

Az első pár repülés után elég kevésnek fog tűnni majd az, amit a Beginner Mode nyújt, így kapcsoljuk ki, és kezdjünk bele a drón felfedezésébe. Ezekhez nagyon ajánlok egy tisztást, vagy egy belátható mezőt, ahol tudunk kísérletezni.

Ha az elejéről szeretnéd kezdeni cikksorozatunkat, kattints ide!

Intelligens repülési módok

A DJI egyik legtöbbet reklámozott funkciócsomagja a Spark-kal a hat darab intelligens repülési mód. Ezek használatához P-GPS módban kell lennie a drónnak, ezt felszállás előtt látjuk kiírva az alkalmazás felső részében. A P-GPS mód a legstabilabb, ugyanis ilyenkor a drón felveszi a pontot, ahonnan felszáll, és a GPS-t használja navigálásra, ezért a legjobban szabad, nyílt tereken működik, ahol nincs sok zavaró tényező (Wi-Fi hálózatok, felsővezetékek, erős mágneses elemek).

QuickShot

A QuickShot segítségével négy különböző módon képes mozogni a drón, miközben egy tízmásodperces kisfilmet vesz fel, így bonyolultabb kameramozgásokat és felvételeket készíthetünk pár gombnyomással.

(tovább…)

Első szárnypróbálgatások


DJI Spark – Gyorstalpaló

A DJI Spark a cég legkisebb drónja, mely tökéletes lehet bárkinek, aki bele akar vágni a repülés világába, és minőségi felszereléssel kívánja azt tenni. Ebben a cikkben azzal fogunk foglalkozni, hogy a Fly More csomagban megvásárolt drónt hogyan érdemes beüzemelni, használni, mire kell figyelni. Fogjunk meg tehát egy ollót, vegyük le a fóliát és bontsuk ki az eszközt.

Kicsomagoltam, hogyan tovább?

Kicsomagolás után sokkoló lehet először, hogy mi minden érkezik a drónnal. Egy kisebb, és egy nagyobb doboz található a csomagban, a kisebben találjuk a fontosabb részeket – drón, akkumulátorok, és a pót-propellerek, amiket érdemes elrakni későbbre. A nagyobb dobozban találjuk az összes szükséges felszerelést a drón töltéséhez, a távirányítót és a felszerelhető propeller-védőket.

(tovább…)

Van egy sejtésünk!


Miért mindig a bal hátsó lába törik a Mavic Pro-nak?

Tapasztalataink alapján a DJI Mavic Pro drónok egyik gyenge pontja a kihajtható lábak törékenysége, másik pedig a precíziós gimbal- és kameraegység sérülékenysége. Ha 5-10 méter magasságból leesik egy Mavic Pro, szinte biztos, hogy az elsőként földet érő lába akkora ütést kap, hogy megreped a láb felfüggesztése, vagy nagyobb esést követően akár a láb is eltörik.

Ne ijedj meg, hogy ennyit írunk törött Mavic Pro drónokról, ezek kiváló gépek, és nem esnek le maguktól az égből. A legtöbb esetben elővigyázatlanság, a féktávolság téves felmérése, kikapcsolt biztonsági szenzorokkal repülés áll a balesetek mögött. Pár tippet le is írunk majd ezzel kapcsolatban.

Itt folytatódik a történet! »