Miben különbözünk?
Néhány érv, amiért érdemes minket választani és amiért minket választ megannyi elégedett ügyfelünk.
A hangsúlyt a javításaink minőségére helyezzük és csak ezután következik az idő és az ár paramétere. Nem az olcsóság és a gyorsaság szervizünk mozgatórugója. Ha megjavítunk egy készüléket, célunk, hogy egyszer legyen megjavítva: jól legyen megjavítva, működjön még hosszú ideig. Az alábbiakban összegyűjtött pontok mind-mind ezt a célt szolgálják.
Ipari munkakörnyezet
Amilyen barátságos szervizünk ügyfélfogadó tere, annyira komoly felszereltségű műhelyünk.
Szervizünk 2007 óta javít iOS készülékeket, jelenlegi helyén 2010 óta működik. A kezdetektől fogva szabadidőnk és profitunk nagy részét műhelyünk fejlesztésére szánjuk, csak a legjobb minőségű szerszámokkal dolgozunk, ipari berendezéseket használunk elektronika-tesztelésre és a forrasztásokhoz is.
Műhelyünkben egy beruházás keretében kiépítettük a nagynyomású levegőhálózatot 4 leágazó munkaállomással és egy komoly olajmentes kompresszorral, ami a készülékek hatékony pormentesítését szolgálja, illetve fontos szerepet játszik a környezetvédelemben. Nincs szükségünk többé eldobható levegőspray-kre, amik nem is biztosítanak elegendő légmennyiséget, drágák és az alumíniumpalackot utána dobhatnánk ki a kukába.
Nagy jelentőséget tulajdonítunk az ESD elleni védelemnek, amihez a szintén speciális szerszámok, asztalok és munkakörnyezet elengedhetetlen.
Eredeti alkatrészek
Sokszor az a legdrágább, ami olcsónak tűnik...
Kizárólag gyári alkatrészekkel dolgozunk. Ugyan meg lehetne oldani a javításokat jóval olcsóbban, gyengébb minőségű utángyártott alkatrészekkel is, de ennek több hátulütője is lenne. Az utángyártott alkatrészek a legtöbb esetben gyengébb minőségűek, méretpontatlanok, tartósságuk a gyári alkatrésztől elmarad. Sok esetben a méretpontatlanság más alkatrészek későbbi tönkremenetelét is okozhatja, amit később még költségesebb lesz kicserélni.
Ezért nem vállaljuk hozott utángyártott alkatrészek beépítését, mert ami munkát végzünk, azt úgy végezzük, hogy az ügyfél elégedetten távozzon tőlünk. Utángyártott alkatrészekkel ez nem lenne elérhető.
Nem csak az fontos, hogy a beszerelendő alkatrész gyári legyen, hanem a rögzítés minőségének is meg kell egyeznie a gyári rögzítés minőségével. Gyári ragasztóanyagok használata sok esetben megemeli a javítás költségét, viszont hosszú távon kifizetődő, hiszen nem fog szétesni az eszköz kis idővel a javítás után, mint azt tenné nem megfelelő rögzítések alkalmazása esetén. Minden általunk használt rögzítőelem (csavarok, patentok, ragasztók) minősége megegyezik (vagy jobb!1), mint amit az Apple használ.
Környezettudatos látásmód
A lehető legkevesebb hulladék kerül szemetesünkbe.
Évente átlagosan fél tonna papír- és műanyaghulladék képződik tevékenységünk kapcsán szervizünkben. Ipari lépték szerint ez nagyon kevés, de ha ez a mennyiség válogatás nélkül zúdulna a szemétbe, nem lenne nyugodt a lelkiismeretünk. Emiatt dolgoztuk ki környezetbarát hulladékgazdálkodási rendszerünket a műanyag, papír és alumínium szelektív gyűjtésére és elszállítására.
Minden munkalapot, számlát és garancialapot A5 méretben nyomtatunk, így fele annyi papír fogy, mintha A4-es méretben nyomtatnánk. Nyomtatóink tonerjét többször újratöltetjük csere helyett, így évente körülbelül 25-30 tonerrel kevesebb kerül a szemetesünkbe.
Az Apple mobil eszközeiben is idővel elhasználódó akkumulátorok szelektív gyűjtéséről és megsemmisítéséről is gondoskodunk. Havonta körülbelül 2-3 kilogrammnyi hibás akkumulátort szállíttatunk el a begyűjtőhelyre.
Akkumulátorcsere előtt leteszteljük a hibásnak vélt akkut, hogy tényleg hibás-e, és csak indokolt esetben cseréljük azt. Így kíméljük környezetünket és pénztárcádat.
Precíz munkavégzés
Példaképünk a 2000-es évek eleji német autóipar.
Elengedhetetlen feltétel magunkkal és munkatársainkkal szemben a precízitás. Alapvető és számunkra magától értetődő dolog, hogy minden készüléket, amit javítunk, az előzetes bevizsgálás során kívül-belül alaposan kitisztítunk. Ezáltal a további munkálatokhoz már adott lesz a tiszta munkakörnyezet a készülékben.
Maximalisták vagyunk és ezt várjuk el munkatársainktól is. Minden kijelzőcsere után addig tisztítjuk a kijelző és az üvegfelület közötti belső teret, amíg az teljesen pormentes nem lesz. Nincs kifogás, iPad-ek esetén akár fél óráig is vadászunk és űzünk egy porszemet, mire azt mondjuk, hogy összeépíthető végre az eszköz.
Javításainkat nyommentesen végezzük, olyannyira, hogy ha egy készülék még garanciális és megsérül a kijelzője, azt úgy cseréljük, hogy nem hagyunk magunk után semmiféle nyomot, így a készülék garanciális marad az Apple-nél.
Sok-sok visszatérő, elégedett Ügyfél
Ügyfeleink nagy részét korábbi, elégedett Ügyfeleink tanácsolják hozzánk.
Cégünk marketingjének jelentős részét elégedett ügyfeleink végzik, folyamatosan ajánlanak minket barátaiknak, ismerőseiknek. Köszönjük!
Cserébe mi (a minőségi munkán túl) kedvezményeket biztosítunk visszatérő ügyfeleinknek akár új Apple termék vásárlásáról, akár szervizes munkáról van szó.
Készülékek és adatok diszkrét kezelése
A készülékben tárolt információ sokszor értékesebb, mint maga a készülék.
A készülékekben tárolt adatokra ugyanolyan körültekintően vigyázunk, mint magára a készülékre, komoly, többszintű védelmi háttérrel. Ügyfeleink adatait és a készülékeikkel kapcsolatos információkat saját szerverünkön, titkosítva tároljuk, azokat harmadik félnek nem adjuk ki.
Igény esetén segítséget nyújtunk abban, hogy a javítandó készüléket hogyan lehet számunkra adatok nélkül átadni, majd javítás után az előzőleg lementett adatokat visszatölteni a készülékre.
Sok esetben a javítás célja nem a készülék felújítása, hibajavítása, hanem az azon tárolt adatok visszaszerzése. Gyakran előfordul, hogy nem kapcsol be a készülék szoftveres vagy hardveres okokból kifolyólag, ilyenkor kérdéses, hogy az adatok épségben megmaradtak-e. Sok esetben még így is tudunk segíteni az adatmentésben.
Manufakturális jelleg
Mindannyiunknak értenie kell a legtöbb dologhoz.
Manufakturális jelleg alatt azt értjük, hogy együtt dolgozik a cég két vezetője (mesterek) az alkalmazottakkal (inasok). A folyamatos kontroll miatt a munkavégzés fegyelmezett és precíz tud maradni. A nehezebb munkafolyamatokat mindig a szerviz vezetői irányítják és közben folyamatosan tanítják munkatársaikat, hogy ők is elsajátíthassák a tudást és a rutinmozdulatokat.
Nagyon fontos, hogy nem futószalagként dolgozunk. Rászánjuk az időnket a munkánkra, hogy hibamentes készüléket adhassunk át a javítás végeztével. A sietség soha nem vezet jóra, ezért szoktuk is kérni ügyfeleink türelmét.
Ha egy új munkatárs kerül az APPSolute csapatába (van ilyen is néha!1), a legegyszerűbb munkafolyamatok elsajátításával kezdődik a tanulás. Ahogy ügyesedik az új tanonc és egyre jobban kiismeri a javítási fortélyokat, úgy kap egyre nehezebb javítási munkákat, míg végül teljesértékű munkatárs nem lesz belőle. A betanulási időszakban új munkatársunk természetesen folyamatos felügyelettel dolgozik.
Ha úgy érzed, hogy maximalista vagy, szeretsz dolgozni, van kézügyességed és szeretnél hosszú távon egy jókedvű csapat része lenni, vedd fel velünk a kapcsolatot!
Hosszú távú garancia
Akkor vállalunk el egy munkát, ha garanciát is tudunk utána rá vállalni.
Alkatrészeinket beszerelés előtt ellenőrizzük és a munkavégzést is teszteléssel zárjuk. Gyári alkatrészek használatával és precíz munkavégzéssel így a lehető legkevesebbre csökken a javítás utáni problémák száma. Minden munkánkra garanciát vállalunk. További információ
Fontos tudni, hogy hozott alkatrésszel csak kivételes esetekben, előzetes bevizsgálás után dolgozunk. Ha a hozott alkatrész nem bizonyul eredetinek, nem tudjuk vállalni a beépítését, mert így nem tudnánk rá garanciát vállalni és csak későbbi félreértések forrása lenne.