APPSolute szervizfutár

APPSolute Szervizfutár

Házhoz megyünk meghibásodott készülékedért!

Futárt szeretnél rendelni?

Első lépésként számold ki kalkulátorunk segítségével a futárköltséget, majd ezt követően töltsd ki a futárrendelő űrlapot!

1. Kalkulátor

Méretkategória Válassz!

Szállítási mód Válassz!

Biztosítás Válassz!

Összesen: – – –

Szállítási díj: , biztosítási díj: .

Beillesztés az űrlapba

Méretkategóriák

S – Kis méret: iPhone, iPad, iPod, Apple Watch és egyéb, kis méretű készülékek.
M – Közepes méret: hordozható Apple számítógépek (MacBook, MacBook Air, MacBook Pro), Mac mini, illetve DJI drónok.
L – Nagy méret: iMac számítógépek és egyéb nagy méretű berendezések.

Biztosítás

Csomagjainkat a GLS 50 000 Ft-ig automatikusan biztosítja. Nagyon kevés (<0.5%) sérült csomagunk volt az elmúlt években, de ha biztosra mennél, érdemes biztosítanod a csomagodat.

Csak bizosított csomag kárát áll módunkban megtéríteni!

2. Futárrendelő űrlap

    Kapcsolatfelvételi adatok

    Szállítási feltételek

    Készülék adatai

    Feltételek elfogadása

    Megrendelés véglegesítése

    Ha végeztél az űrlap kitöltésével, kattints az alábbi gombra a futárszolgáltatás megrendeléséhez. A futár kiküldése előtt munkatársunk felveszi Veled a kapcsolatot időpontegyeztetés végett.

    Ha bármi kérdésed adódna, keress minket bármelyik elérhetőségünkön!

    Lehetne gyorsabban?

    Ha azonnali szállításra lenne szükség, megpróbáljuk megoldani azt is.

    Megértjük, ha valami nem halasztható. Ilyen lehet például egy kávéval leöntött telefon, egy szakdolgozat-leadás előtt tönkrement laptop, és még sorolhatnánk. Maximálisan átérezzük az ilyen helyzetek kínzó bizonytalanságát, és megpróbálunk mindent megtenni annak érdekében, hogy mentsük a menthetőt.

    Kapacitásunktól függően akár személyesen is ki tudunk szállni a meghibásodott eszköz gyors javítása vagy azonnali beszállítása érdekében. Azt javasoljuk, hogy egyeztess munkatársunkkal, ha halaszthatatlan ügyben kellene egy készüléket eljuttatnod hozzánk.

    Ugyanakkor ha van rá módod, inkább azt javasoljuk, hogy személyesen juttasd el hozzánk készülékedet, mert úgy csak Tőled függ, hogy mikorra jut el hozzánk, és az valószínűleg még nálunk is gyorsabb lesz.

    Expressz futárszolgálatunk lefedettségi területe elsősorban Budapestre és vonzáskörzetére terjed ki. Díja a normál díjszabáson alapszik, és az azon felüli sürgősségi felár egyedileg kerül megállapításra a helyszíntől, a meghibásodott készülék méretkategóriájától, és aktuális leterheltségünktől függően.

    Hogyan csomagoljam be?

    Pár tipp az alapos és hatékony csomagolásért.

    Az alapos csomagolás a sértetlen célbaérkezés egyik alapvető feltétele.

    Kapacitásunktól függően akár személyesen is ki tudunk szállni a meghibásodott eszköz gyors javítása vagy azonnali beszállítása érdekében. Azt javasoljuk, hogy egyeztess munkatársunkkal, ha halaszthatatlan ügyben kellene egy készüléket eljuttatnod hozzánk.

    Ugyanakkor ha van rá módod, inkább azt javasoljuk, hogy személyesen juttasd el hozzánk készülékedet, mert úgy csak Tőled függ, hogy mikorra jut el hozzánk, és az valószínűleg még nálunk is gyorsabb lesz.

    Expressz futárszolgálatunk lefedettségi területe elsősorban Budapestre és vonzáskörzetére terjed ki. Díja a normál díjszabáson alapszik, és az azon felüli sürgősségi felár egyedileg kerül megállapításra a helyszíntől, a meghibásodott készülék méretkategóriájától, és aktuális leterheltségünktől függően.

    Kérdezz - Felelek

    Összeírtuk a gyakoribb kérdéseket a futárszolgáltatásunkkal kapcsolatban.

    Hogyan rendelhetek futárt?

    A rendeléshez először számold ki, hogy mennyibe fog kerülni a fuvar. Ezt nagyon könnyen megteheted kalkulátorunk segítségével. Ezt követően töltsd ki a kézbesítéshez szükséges adatokat, valamint a meghibásodott készüléked adatait. Az űrlap elküldését követően munkatársunk rövidesen felveszi Veled a kapcsolatot.

    Ki hozza/viszi a készüléket?

    Alapvetően a GLS és a Hermes Express cégek végzik számunkra a szállítási feladatokat, de sürgős és különös rugalmasságot igénylő esetekben előfordul, hogy saját munkatársunk megy el a készülékedért, vagy viszi vissza azt.

    Sürgős szállításra is van mód?

    Megpróbáljuk megoldani lehetőségeinkhez mérten. Ha sürgősen szeretnéd eljuttatni készülékedet hozzánk, kérjük, egyeztess munkatársunkkal. (A sürgős csomagszállítás mindig egyedi díjszabású.)

    Mennyi időbe telik a szállítás?

    Vegyünk erre egy példát! Ha hétfőn kapunk egy futár-megrendelést, akkor a csomag felvételét keddi napra tudjuk megrendelni a partnerünktől. Ez a csomag jó eséllyel szerdán fog megérkezni hozzánk. Ha még aznap el tudjuk végezni a javítást, másnapra, azaz csütörtökre meg tudjuk rendelni a futárt, aki pénteken fogja kézbesíteni a visszaküldött készüléket.

    Természetesen minden eset egyedi, de általánosságban elmondható, hogy a futárrendeléstől a kézbesítésig egy-két nap telik el.

    Hogyan lehet fizetni?

    Az átutalást részesítjük előnyben, mert abban az esetben nem kell külön utánvéti díjat felszámolnunk. Ha esetleg utánvétes fizetésről lenne szó, abban az esetben a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával is lehet fizetni.

    Előfordulhat, hogy az egyik munkatársunk szállítja ki a megjavított készüléket, ezért ha bankkártyával fizetnél, kérjük, jelezd előre.

    Biztosítva van a csomagom?

    Csomagjainkat 50 000 Ft értékig automatikusan biztosítva vannak. Efelett van lehetőség extra biztosítást kötni magasabb értékre.

    Gondos és alapos csomagolásunknak köszönhetően az elmúlt évek során feladott többezer csomagunk közül nagyon-nagyon kevés (max. 5-10 darab) sérült meg, de ha biztosra mennél, érdemes biztosítanod a csomagodat.

    Csak bizosított csomag kárát áll módunkban megtéríteni!

    Elérhetőségeink

    Minden téren arra törekszünk, hogy könnyen elérj bennünket, és gyorsan választ adhassunk kérdéseidre.

    Összes elérhetőségünk

    Címünk: 1126 Budapest, Tartsay Vilmos utca 26.