Oktatás

Személyes támogatás program Jelentkezés

Nehézségei támadtak Apple termékei kezelésével?
Macintosh operációs rendszer kezelése a mindennapokban iPhone funkcióinak részletes megismerése – használja ki készülékét! Egyéni kérdések megválaszolása és különleges problémák elhárítása
Munkatársunk készséggel áll rendelkezésére!
bolt@appsolute.hu
Mit kell tennem?
Összegyűjtött kérdéseit küldje el a fenti e-mailcmre, és jelentkezünk, hogy találjunk egy megfelelő időpontot.
A szolgáltatás díja félóránként nettó 3.500,- Ft.

Személyre szabott oktatás Jelentkezés

Egyre több ügyfelünk keresett meg minket azzal a kéréssel, hogy segítsünk beállítani számítógépét, szinkronizáljuk össze az iPhone-jával, mutassuk meg neki, hogy mi az az iCloud, hogyan működik az iTunes. Az a tapasztalatunk, hogy az emberek többsége minimálisan használja ki az Apple eszközeinek előnyeit és nem élnek a legtöbb képességükkel.

Összeírtuk a leggyakoribb témaköröket, amikben gyakran segítettünk már. Természetesen ha valami nem szerepel a listában, az nem jelenti azt, hogy ne tudnánk benne segíteni. Régóta használunk Apple termékeket, így valószínűleg már találkoztunk hasonló problémával, kérdezz bátran és segítünk!

iTunes szinkronizálás

  • A Macintosh számítógépek használatának alapjai
  • Az iPhone vagy iPad szinkronizálása a Mac-kel
  • Az iTunes hatékony használata, zenéink menedzselése
  • Névjegyzék szinkronizálás az iPhone-on
  • Levelezési beállítások (Gmail, Exchange)
  • Az iCloud használata, biztonsági mentés
  • Az iPhone szoftveres módosításának (“jailbreak”) előnyei és hátrányai

Célunk, hogy hatékony szoftverhasználatra tanítsuk ügyfeleinket, hogy ezáltal kevesebb időt kelljen tölteni a mindennapi rutinfeladatokkal és cserébe több szabadidejük maradjon.

Hogyan működik?

iCloud beállításaFontos: Te mondod meg, hogy miről szóljon az óra. Nem témaköröket magyarázunk el, hanem a konkrét problémából kiindulva és azt megoldva magyarázzuk el a rendszer működését. Így egyrészt sokkal jobban megérthető az adott kérdéskörre épülő szoftver működési elve (például névjegyzék szinkronizálása), ugyanakkor nemcsak a konkrét problémával foglalkozunk, hanem érintjük a kapcsolódó témaköröket is (például névjegyzék kezelése a gépen vagy az iCloud-ban).

Ha úgy érzed, hogy valamilyen szoftveres kérdésben segítségre van szükséged, esetleg nincs időd egyedül rájönni a megoldásra, hanem egyértelmű eligazítást szeretnél, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot és egyeztessünk időpontot! Munkatársunk a megbeszélt időpontban várni fog és segít megoldani a felvetett problémát.

A szoftveres segítségnyújtásnak egységes díja van: félóránként nettó 3.500,- Forint, amit félórákra tudunk bontani. Maximum két személlyel tudunk egyidejűleg foglalkozni, ez esetben a második személy a díjból 66% kedvezményt kap.

Kérjük, töltsd ki az alábbi mezőket, ha személyes oktatással kapcsolatban szeretnél nekünk üzenetet küldeni!