Személyre szabott oktatás Jelentkezés
Egyre több Ügyfelünk keresett meg minket azzal a kéréssel, hogy segítsünk beállítani MacBook, iPhone vagy iPad készülékeiket, illetve hogy mutassuk meg neki mi az az iCloud vagy iTunes és ezek hogyan működnek.
Az a tapasztalatunk, hogy az emberek többsége minimálisan használja ki az Apple eszközeinek előnyeit. Erre a problémára nyújtunk megoldást oktatási kereteken belül minden korosztálynak, hiszen az Apple rendszerek tudásának az értéke megkönnyíti a hétköznapi életetünk.
Összeírtuk a leggyakoribb témaköröket, amikben gyakran segítettünk már. Természetesen ha valami nem szerepel a listában, az nem jelenti azt, hogy ne tudnánk benne segíteni. Régóta használunk Apple termékeket, így valószínűleg már találkoztunk hasonló problémával.
Apple termékekkel kapcsolatban leggyakrabban előforduló témák:
- Most használok elöször Apple terméket.
- Hogyan tudom a képeket kimenteni?
- Mi az az iCloud és mire használhatom?
- Biztonsági mentés gépen vagy felhőben, esetleg egy külső adathordozón?
- iPhone vagy iPad szinkronizálása a MacBookkal.
- Levelezési beállítások (Gmail, Exchange)
- Hogyan tarthatom biztonságban a banki, illetve a személyes adataimat?
Célunk, hogy hatékony szoftverhasználatra tanítsuk ügyfeleinket, hogy ezáltal kevesebb időt kelljen tölteni a mindennapi rutinfeladatokkal és cserébe több szabadidejük maradjon.
Hogyan működik?
Fontos: Te mondod meg, hogy miről szóljon az óra.
Nem témaköröket magyarázunk el, hanem a konkrét problémából kiindulva és azt megoldva magyarázzuk el a rendszer működését. Így egyrészt sokkal jobban megérthető az adott kérdéskörre épülő szoftver működési elve, ugyanakkor nemcsak a konkrét problémával foglalkozunk, hanem érintjük a kapcsolódó témaköröket is.
Ha úgy érzed, hogy valamilyen szoftveres vagy beállításbeli kérdésben segítségre van szükséged, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot és egyeztessünk időpontot! Munkatársunk a megbeszélt időpontban várni fog és segít megoldani a felvetett problémát.