Címke: közlemény

Óvintézkedéseink a koronavírus-járvány megelőzése érdekében

vigyázzunk egymásra!


Óvintézkedéseink

Felelős vállalkozásként nemcsak Munkatársaink, hanem Ügyfeleink egészségének védelmét is fontosnak tartjuk, ezért az alábbi óvintézkedéseket vezetjük be ideiglenesen a koronavírus-járvány miatt. Minden kedves Ügyfelünknek köszönjük a megértést!

FRISSÍTÉS 3.:

(2020.március.22.) — Továbbra is a futárral történő ki-és beszállítást részesítjük előnyben, azonban ha csak személyesen tudod leadni a készülékedet abban az esetben ezt kontaktusmentes módon a Tartsay Vilmos 24. szám alatt meg tudod tenni reggel 9 és délután 15 óra között, hétköznap.

FRISSÍTÉS 2.:

(2020.március.17.) — Továbbra is a futárral történő ki-és beszállítást részesítjük előnyben. Az utóbbi két napban egy kontaktus mentes átvételi folyamatot dolgoztunk ki, amelyet folyamatosan fejlesztünk. Amennyiben csak személyesen tudod átadni a készülékedet a Tartsay Vilmos utcában, úgy a FRISSÍTÉS 1. alatt megtalálható elérhetőségeken keress bátran minket. Ebben az esetben fizetési módként csak az előre utalás az elfogadott, azonban a futárszolgálatnál készpénzben is tudsz fizetni.

FRISSÍTÉS 1.:

(2020.március.15.) —FONTOS VÁLTOZÁS  A kialakult egészségügyi helyzetre való tekintettel Tartsay Vilmos utcai üzletünk ügyfélterében történő készülék átvétel határozatlan időre szünetel.

Szervizszolgáltatásunk futárszolgálattal továbbra is elérhető marad és a webshopos értékesítésünket sem állítjuk le!

Az alábbi számainkon továbbra is elérhetőek maradunk és a megszokott segítőkészséggel állunk rendelkezésetekre. A javítások átfutási ideje megnövekedhet a futárszolgálatok leterheltségétől függően.

iPhone és iPad szerviz: Péter-Horváth Norbert
+36205369716

Mac szerviz: Bognár Tamás
+36209800600

Bolt, webshop, használt termékek: Hajdu Csaba +36203666999

Drónszerviz: Bognár András vagy Feldhoffer Sebestyén
+36206279274

Megértéseteket köszönjük!
APPSolute

1. A megelőzés érdekében minimalizáljuk a személyes kontaktussal járó ügyleteink számát. Azoktól, akik az elmúlt 1-2 hét során fertőző helyen jártak, vagy ilyen személyekkel kerülhettek kapcsolatba, esetleg nem biztosak egészségi állapotukban, azt kérjük, a javítások átvételéhez, átadásához vegyék igénybe futárszolgáltatásunkat!

2. Ügyfélterünket és belső helyiségeinket rendszeresen fertőtlenítjük, Ügyfeleink számára kihelyeztünk kézfertőtlenítőt, és a kilincseinket is sűrűn tisztítjuk.

3. Az ügyféltérbe egyszerre egy Ügyfél belépését tudjuk biztosítani, hogy belépés előtt és után is kontrollált körülmények között tudjuk elvégezni a szükséges fertőtlenítési folyamatokat, illetve az ügyféltérben lévő több ügyfél se tudja egymást esetlegesen megfertőzni. Mindezek alapján Ügyfeleinket érkezési sorrendben tudjuk kiszolgálni.

4. A hosszú várakozás elkerülése érdekében a következőket javasoljuk: a készülékek leadása előtt küldjék el nekünk e-mailben a kapcsolatfelvételi adatokat (név, email cím és telefonszám kötelező) és a javítandó készülék adatait (IMEI szám, jelkód)! Ezt követően telefonon vagy e-mail útján tudunk egyeztetni a készülék javításáról. 

5. A készülékek leadásának lehetőségét a várható sorbanállások hossza miatt minden nap csak 17 óráig tudjuk garantálni. Ezt követően már csak a készülékek kiadására váró Ügyfeleinket tudjuk kiszolgálni.

6. Fizetéskor a bankkártyát vagy az azonnali utalást részesítjük előnyben, de természetesen a készpénzes fizetési lehetőség is megmarad.

7. Átmenetileg nem vállalunk személyes tanácsadást, vásárlást segítő konzultációt, mert az a célunk, hogy a sorban álló Ügyfeleinket minél előbb kiszolgálhassuk.

Bármilyen felmerülő kérdés vagy kérés esetén e-mailen (szerviz@appsolute.hu) és telefonon is rendelkezésre állunk!

Köszönettel,

APPSolute

Van megoldás az Apple korlátozásaira – válasz az Index cikkére

kijelzőfelújítás


Van megoldás az Apple korlátozásaira – válasz az Index cikkére

Tegnap az Index lehozott egy cikket, amiben arról tudósítják az Apple-felhasználókat, hogy ha betört kijelzőjüket nem az Apple hivatalos szervize cseréli, akkor több napon keresztül “felhasználószégyenítő hangzású üzenetet” ír majd ki az iPhone a képernyőjére. Az új készülékek ugyanis állítólag érzékelni fogják, ha nem az eredeti kijelző van beépítve, pontosabban így fogalmaznak:

Az Apple azzal indokolja az üzenetet, hogy az új iPhone-okban a kijelző és a szoftver olyan mértékben van összehangolva, hogy a meghibásodott alkatrészt csak hivatalos Apple-szerelő képes cserélni. Ha nem ez történik, akkor az káros hatással lehet a telefon teljesítményére, az akkumulátoridőre, és kompatibilitási problémák is jelentkezhetnek.

Árnyalnunk kell a képet

Mivel mi nem hivatalos Apple szervizként szolgáljuk az Apple-felhasználókat immár több, mint 11 éve, kötelezőnek érezzük kicsit árnyalni és pontosítani a megjelent cikket.

Nézzük is a részleteket!