webshop menü
Óvintézkedéseink a koronavírus-járvány megelőzése érdekében #szervizkaland #hírek a boltból #blog #szösszenet

Óvintézkedéseink

Felelős vállalkozásként nemcsak Munkatársaink, hanem Ügyfeleink egészségének védelmét is fontosnak tartjuk, ezért az alábbi óvintézkedéseket vezetjük be ideiglenesen a koronavírus-járvány miatt. Minden kedves Ügyfelünknek köszönjük a megértést!

FRISSÍTÉS 5 – 2020. június 24. – Vissza a rendes kerékvágásba!

Kinyitottunk!

Minden kedves régi és új Ügyfelünket szeretettel várjuk szervizünkben! Legyen szó egy iPhone vagy MacBook javításáról, karbantartásáról, adatmentéséről, esetleg egy lezuhant DJI drón újraélesztéséről, továbbra is készségesen segítünk a tőlünk megszokott precizitással.

Boltunk szintén a megszokott módon és rendes nyitvatartással várja látogatóit, vásárlóit. Apple készülékek és kiegészítők sokéves tapasztalattal, DJI drónok szakmai tanácsadással és – igény esetén – beüzemelési segítséggel. Továbbra is lehetőség van továbbá minőségi akciókamerák, fimipari eszközök valamint a kompatibilis kiegészítők bérlésére is.

Minden kedves Ügyfelünket szeretettel várunk és köszönjük, hogyha továbbadjátok a hírt! Újra itt vagyunk és javítunk, segítünk!

FRISSÍTÉS 4 – 2020. április 16.

Az elmúlt hetek fejleményeit aktívan figyelemmel kísérve és sok szempontot mérlegelve, arra az elhatározásra jutottunk, hogy maximális körültekintés mellett boltunk Ügyfélterét újból megnyitjuk, azzal a szigorú feltétellel, hogy egyszerre csak egy vásárló tartózkodhat az üzletünkben.

FRISSÍTÉS 3 – 2020.március.22.

Továbbra is a futárral történő ki-és beszállítást részesítjük előnyben, azonban ha csak személyesen tudod leadni a készülékedet abban az esetben ezt kontaktusmentes módon a Tartsay Vilmos 24. szám alatt meg tudod tenni reggel 9 és délután 15 óra között, hétköznap.

FRISSÍTÉS 2 – 2020.március.17

Továbbra is a futárral történő ki-és beszállítást részesítjük előnyben. Az utóbbi két napban egy kontaktus mentes átvételi folyamatot dolgoztunk ki, amelyet folyamatosan fejlesztünk. Amennyiben csak személyesen tudod átadni a készülékedet a Tartsay Vilmos utcában, úgy a FRISSÍTÉS 1. alatt megtalálható elérhetőségeken keress bátran minket. Ebben az esetben fizetési módként csak az előre utalás az elfogadott, azonban a futárszolgálatnál készpénzben is tudsz fizetni.

FRISSÍTÉS (2020.március.15.) —FONTOS VÁLTOZÁS  A kialakult egészségügyi helyzetre való tekintettel Tartsay Vilmos utcai üzletünk ügyfélterében történő készülék átvétel határozatlan időre szünetel.

Szervizszolgáltatásunk futárszolgálattal továbbra is elérhető marad és a webshopos értékesítésünket sem állítjuk le!

Az alábbi számainkon továbbra is elérhetőek maradunk és a megszokott segítőkészséggel állunk rendelkezésetekre. A javítások átfutási ideje megnövekedhet a futárszolgálatok leterheltségétől függően.

iPhone és iPad szerviz: Péter-Horváth Norbert
+36205369716

Mac szerviz: Bognár Tamás
+36209800600

Bolt, webshop, használt termékek: Hajdu Csaba +36203666999

Drónszerviz: Bognár András vagy Feldhoffer Sebestyén
+36206279274

Megértéseteket köszönjük!
APPSolute

1. A megelőzés érdekében minimalizáljuk a személyes kontaktussal járó ügyleteink számát. Azoktól, akik az elmúlt 1-2 hét során fertőző helyen jártak, vagy ilyen személyekkel kerülhettek kapcsolatba, esetleg nem biztosak egészségi állapotukban, azt kérjük, a javítások átvételéhez, átadásához vegyék igénybe futárszolgáltatásunkat!

2. Ügyfélterünket és belső helyiségeinket rendszeresen fertőtlenítjük, Ügyfeleink számára kihelyeztünk kézfertőtlenítőt, és a kilincseinket is sűrűn tisztítjuk.

3. Az ügyféltérbe egyszerre egy Ügyfél belépését tudjuk biztosítani, hogy belépés előtt és után is kontrollált körülmények között tudjuk elvégezni a szükséges fertőtlenítési folyamatokat, illetve az ügyféltérben lévő több ügyfél se tudja egymást esetlegesen megfertőzni. Mindezek alapján Ügyfeleinket érkezési sorrendben tudjuk kiszolgálni.

4. A hosszú várakozás elkerülése érdekében a következőket javasoljuk: a készülékek leadása előtt küldjék el nekünk e-mailben a kapcsolatfelvételi adatokat (név, email cím és telefonszám kötelező) és a javítandó készülék adatait (IMEI szám, jelkód)! Ezt követően telefonon vagy e-mail útján tudunk egyeztetni a készülék javításáról. 

5. A készülékek leadásának lehetőségét a várható sorbanállások hossza miatt minden nap csak 17 óráig tudjuk garantálni. Ezt követően már csak a készülékek kiadására váró Ügyfeleinket tudjuk kiszolgálni.

6. Fizetéskor a bankkártyát vagy az azonnali utalást részesítjük előnyben, de természetesen a készpénzes fizetési lehetőség is megmarad.

7. Átmenetileg nem vállalunk személyes tanácsadást, vásárlást segítő konzultációt, mert az a célunk, hogy a sorban álló Ügyfeleinket minél előbb kiszolgálhassuk.

Bármilyen felmerülő kérdés vagy kérés esetén e-mailen (szerviz@appsolute.hu) és telefonon is rendelkezésre állunk!

Köszönettel,

APPSolute

Értesítsünk új cikkeinkről?

Ha tetszett a cikkünk, feliratkozhatsz értesítési listánkra.

Nem küldünk semmiféle reklámot, csak újonnan megjelent cikkeinkről értesítünk.

Egy hozzászólás

    Vélemény, hozzászólás?

    Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük