Címke: bolt

Óvintézkedéseink a koronavírus-járvány megelőzése érdekében

vigyázzunk egymásra!


Óvintézkedéseink

Felelős vállalkozásként nemcsak Munkatársaink, hanem Ügyfeleink egészségének védelmét is fontosnak tartjuk, ezért az alábbi óvintézkedéseket vezetjük be ideiglenesen a koronavírus-járvány miatt. Minden kedves Ügyfelünknek köszönjük a megértést!

FRISSÍTÉS 5 – 2020. június 24. – Vissza a rendes kerékvágásba!

Kinyitottunk!

Minden kedves régi és új Ügyfelünket szeretettel várjuk szervizünkben! Legyen szó egy iPhone vagy MacBook javításáról, karbantartásáról, adatmentéséről, esetleg egy lezuhant DJI drón újraélesztéséről, továbbra is készségesen segítünk a tőlünk megszokott precizitással.

Boltunk szintén a megszokott módon és rendes nyitvatartással várja látogatóit, vásárlóit. Apple készülékek és kiegészítők sokéves tapasztalattal, DJI drónok szakmai tanácsadással és – igény esetén – beüzemelési segítséggel. Továbbra is lehetőség van továbbá minőségi akciókamerák, fimipari eszközök valamint a kompatibilis kiegészítők bérlésére is.

Minden kedves Ügyfelünket szeretettel várunk és köszönjük, hogyha továbbadjátok a hírt! Újra itt vagyunk és javítunk, segítünk!

FRISSÍTÉS 4 – 2020. április 16.

Az elmúlt hetek fejleményeit aktívan figyelemmel kísérve és sok szempontot mérlegelve, arra az elhatározásra jutottunk, hogy maximális körültekintés mellett boltunk Ügyfélterét újból megnyitjuk, azzal a szigorú feltétellel, hogy egyszerre csak egy vásárló tartózkodhat az üzletünkben.

FRISSÍTÉS 3 – 2020.március.22.

Továbbra is a futárral történő ki-és beszállítást részesítjük előnyben, azonban ha csak személyesen tudod leadni a készülékedet abban az esetben ezt kontaktusmentes módon a Tartsay Vilmos 24. szám alatt meg tudod tenni reggel 9 és délután 15 óra között, hétköznap.

FRISSÍTÉS 2 – 2020.március.17

Továbbra is a futárral történő ki-és beszállítást részesítjük előnyben. Az utóbbi két napban egy kontaktus mentes átvételi folyamatot dolgoztunk ki, amelyet folyamatosan fejlesztünk. Amennyiben csak személyesen tudod átadni a készülékedet a Tartsay Vilmos utcában, úgy a FRISSÍTÉS 1. alatt megtalálható elérhetőségeken keress bátran minket. Ebben az esetben fizetési módként csak az előre utalás az elfogadott, azonban a futárszolgálatnál készpénzben is tudsz fizetni.

FRISSÍTÉS (2020.március.15.) —FONTOS VÁLTOZÁS  A kialakult egészségügyi helyzetre való tekintettel Tartsay Vilmos utcai üzletünk ügyfélterében történő készülék átvétel határozatlan időre szünetel.

Szervizszolgáltatásunk futárszolgálattal továbbra is elérhető marad és a webshopos értékesítésünket sem állítjuk le!

Az alábbi számainkon továbbra is elérhetőek maradunk és a megszokott segítőkészséggel állunk rendelkezésetekre. A javítások átfutási ideje megnövekedhet a futárszolgálatok leterheltségétől függően.

iPhone és iPad szerviz: Péter-Horváth Norbert
+36205369716

Mac szerviz: Bognár Tamás
+36209800600

Bolt, webshop, használt termékek: Hajdu Csaba +36203666999

Drónszerviz: Bognár András vagy Feldhoffer Sebestyén
+36206279274

Megértéseteket köszönjük!
APPSolute

1. A megelőzés érdekében minimalizáljuk a személyes kontaktussal járó ügyleteink számát. Azoktól, akik az elmúlt 1-2 hét során fertőző helyen jártak, vagy ilyen személyekkel kerülhettek kapcsolatba, esetleg nem biztosak egészségi állapotukban, azt kérjük, a javítások átvételéhez, átadásához vegyék igénybe futárszolgáltatásunkat!

2. Ügyfélterünket és belső helyiségeinket rendszeresen fertőtlenítjük, Ügyfeleink számára kihelyeztünk kézfertőtlenítőt, és a kilincseinket is sűrűn tisztítjuk.

3. Az ügyféltérbe egyszerre egy Ügyfél belépését tudjuk biztosítani, hogy belépés előtt és után is kontrollált körülmények között tudjuk elvégezni a szükséges fertőtlenítési folyamatokat, illetve az ügyféltérben lévő több ügyfél se tudja egymást esetlegesen megfertőzni. Mindezek alapján Ügyfeleinket érkezési sorrendben tudjuk kiszolgálni.

4. A hosszú várakozás elkerülése érdekében a következőket javasoljuk: a készülékek leadása előtt küldjék el nekünk e-mailben a kapcsolatfelvételi adatokat (név, email cím és telefonszám kötelező) és a javítandó készülék adatait (IMEI szám, jelkód)! Ezt követően telefonon vagy e-mail útján tudunk egyeztetni a készülék javításáról. 

5. A készülékek leadásának lehetőségét a várható sorbanállások hossza miatt minden nap csak 17 óráig tudjuk garantálni. Ezt követően már csak a készülékek kiadására váró Ügyfeleinket tudjuk kiszolgálni.

6. Fizetéskor a bankkártyát vagy az azonnali utalást részesítjük előnyben, de természetesen a készpénzes fizetési lehetőség is megmarad.

7. Átmenetileg nem vállalunk személyes tanácsadást, vásárlást segítő konzultációt, mert az a célunk, hogy a sorban álló Ügyfeleinket minél előbb kiszolgálhassuk.

Bármilyen felmerülő kérdés vagy kérés esetén e-mailen (szerviz@appsolute.hu) és telefonon is rendelkezésre állunk!

Köszönettel,

APPSolute

drónjavítás, statisztika, évértékelő, drónjavítások számokban

évértékelő


Drónjavítások számokban

Egy kicsit kísérleteztünk a grafikon-megjelenítéssel, és egyébként is be szerettünk volna számolni az elmúlt évek drónjavítási tapasztalatairól. Úgyhogy készítettünk pár diagramot, amik a szervizünkben leadott DJI drónok modell szerinti megoszlását mutatják. Először felidézzük a 2017-es év számait, majd folytatjuk a 2018-as drónjavítások részletezésével. A drónos statisztikából igyekeztünk levonni néhány következtetést is.

Drónjavítások – 2017

Láthatjuk, hogy a Mavic Pro (26%), Phantom 3 sorozat (30%) szinte fej-fej mellett végzett az év végi összesítésben, a Spark (19%) és a Phantom 4 sorozat (16%) már kisebb arányban képviseltette magát. Ebből az eredményből nem lehet levonni következtetést az egyes dróntípusok megbízhatóságára vonatkozóan, hiszen viszonylag kevés (43 darab) kvadkoptert javítottunk 2017-ben (2016 év végén kezdtük), illetve a típusok is éppen megjelentek, kifutottak ebben az időtartományban, tehát nem egy állandósult helyzetből vettünk mintát.

Általánosságban az a véleményünk alakult ki az első évben, hogy a DJI drónjai egytől-egyig jól megtervezett, jó minőségű anyagokból megépített, kulturáltan javítható drónok, érdemes velük továbbra is foglalkozni és fejleszteni ezt a profilunkat. Mindegyik típusnak vannak a többitől megkülönböztető előnyei és hátrányai, illetve mindegyik típusban felfedeztünk kisebb nagyobb konstrukciós hibákat, amik megnehezíthetik a javítást. Megismertük a DJI egyes modelleinek gyakori típushibáit is, és az így kialakult összkép segít minket abban, hogy sok szempontból megközelítve tudunk tanácsot adni, illetve döntést segítő kérdéseket feltenni a leendő drón-tulajdonosoknak.

Ha érdekel, hogyan változott a drónok aránya és összmennyisége 2018-ban, kattints ide a folytatáshoz!

Apple Pencil teszt by APPSolute

egy toll mind felett


Apple Pencil – A diákok jövője

Az Apple az általános vásárlóközösséget nagyon meglepte, amikor 2016-ban bemutatták az Apple Pencilt. Legtöbben Steve 2007-es iPhone bemutatójára hivatkoztak, amikor beszéltek róla, és a jó öreg “Steve idejében ez nem történhetett volna meg” érv sem egyszer jött fel, viszont ez a stylus mégis más.

Tudom, mire gondoltok, mert én is ugyanarra gondoltam. Igen, ugyanúgy nevettem rajta, mikor Tim előhúzta a színpadon. Nem tudtam elképzelni, hogyan működhet, hogy kinek lehetne jó egy ilyen eszköz. Kijöttek az első rajzok, videók, animációk, de még akkor is elvetettem – az ára ijesztően magas, és nem gondoltam, hogy akár közel is érhet a Wacom tabletek minőségéhez.

Nemsokára azonban nagyot fordult velem a világ… »

JBL Charge 3 teszt

vízálló, szépen szól, tölt


JBL Charge 3 teszt – Közel a tökéletességhez

A JBL Charge 3 a Flip szériát egészíti ki a gyártó hordozható hangszórójaként, amihez képest jobb hangminőséget és hosszabb akkumulátoridőt kínál. Vízállósága, könnyűsége és hordozhatósága miatt olyan érzésünk lehet, hogy a gyártó ezt kínálja alapmodellnek, és a Flip-et kistestvérnek. Az viszont, hogy erre képes-e, már egy másik kérdés.

Mi van a dobozban?

JBL Charge 3 teszt - mi van a dobozban?

A csomagolás tipikusan JBL-re valló, színes doboz, amin az alapvető funkciók piktogramja található meg, illetve a domináns fekete-narancssárga színvilág, ami később is jellemzi a hangszórót és annak kiegészítőit. A fedlap mágnessel tapad a doboz többi részéhez, ami alatt egy fekete védőlap található, amin pedig csillogó betűkkel olvashatjuk a termék nevét. Ezalatt található egy védőtasakban maga a hangszóró, illetve külön fekete dobozban a kiegészítők. Itt jó lett volna látni kisebb “fiókokat”, rajtuk feltüntetve a kiegészítők piktogramját. A doboz különböző részeit szétválasztani kívánó fekete lapok nagyon könnyen benyomhatóak, jobb lett volna valamiféle keményebb anyagot felhasználni.

Kiegészítők

A hangszóróhoz érkezik egy narancssárga micro-USB kábel – töltéshez. Ennek a kábelnek előnye, hogy lapos kialakítású, így tárolni egyszerűbb, és strapabíróbb is az átlag kábelhez képest.

Emellett található egy USB töltőadapter, ami a dobozból kivéve amerikai dugaljhoz csatlakozik, illetve ehhez két átalakító, amik európai, illetve a Nagy-Britanniában használt aljzatokhoz alakítják a töltőfejet. Ezeket egyszerűen ráhúzhatjuk az adapterre – sokkal egyszerűbben, mint az Apple-féle töltőknél, ezért mindenképp emelem kalapom a JBL-nek.

Tesztünket ide kattintva olvashatod végig »

Megérkezett a Big Jambox!

Szaküzletünkben a mai naptól elérhető a Jawbone Jambox nagy testvére, a Big Jambox! Egyelőre még nem sok példány érkezett, de van mindhárom színből! Ha eljössz boltunkba, ki is tudod próbálni!

Big Jambox by Jawbone