Címke: Apple szerviz

Erre a címkeoldalra nemcsak az Apple termékek (iPhone-ok, MacBook-ok, iPad-ek, stb.) javításáról szóló írásainkat gyűjtjük, hanem minden olyan – akár általánosabb jellegű – cikkünket is, ami kapcsolódik az APPSolute mindennapi életéhez. Igyekszünk tudósítani néha a fejleményekről, milyen változások, újítások zajlanak független szervizünk falai között. Illetve azokról az Apple-ös hírekről, újdonságokról is beszámolunk, melyek általánosságban érintik az Apple szervizek működését.

Óvintézkedéseink a koronavírus-járvány megelőzése érdekében

vigyázzunk egymásra!


Óvintézkedéseink

Felelős vállalkozásként nemcsak Munkatársaink, hanem Ügyfeleink egészségének védelmét is fontosnak tartjuk, ezért az alábbi óvintézkedéseket vezetjük be ideiglenesen a koronavírus-járvány miatt. Minden kedves Ügyfelünknek köszönjük a megértést!

FRISSÍTÉS 3.:

(2020.március.22.) — Továbbra is a futárral történő ki-és beszállítást részesítjük előnyben, azonban ha csak személyesen tudod leadni a készülékedet abban az esetben ezt kontaktusmentes módon a Tartsay Vilmos 24. szám alatt meg tudod tenni reggel 9 és délután 15 óra között, hétköznap.

FRISSÍTÉS 2.:

(2020.március.17.) — Továbbra is a futárral történő ki-és beszállítást részesítjük előnyben. Az utóbbi két napban egy kontaktus mentes átvételi folyamatot dolgoztunk ki, amelyet folyamatosan fejlesztünk. Amennyiben csak személyesen tudod átadni a készülékedet a Tartsay Vilmos utcában, úgy a FRISSÍTÉS 1. alatt megtalálható elérhetőségeken keress bátran minket. Ebben az esetben fizetési módként csak az előre utalás az elfogadott, azonban a futárszolgálatnál készpénzben is tudsz fizetni.

FRISSÍTÉS 1.:

(2020.március.15.) —FONTOS VÁLTOZÁS  A kialakult egészségügyi helyzetre való tekintettel Tartsay Vilmos utcai üzletünk ügyfélterében történő készülék átvétel határozatlan időre szünetel.

Szervizszolgáltatásunk futárszolgálattal továbbra is elérhető marad és a webshopos értékesítésünket sem állítjuk le!

Az alábbi számainkon továbbra is elérhetőek maradunk és a megszokott segítőkészséggel állunk rendelkezésetekre. A javítások átfutási ideje megnövekedhet a futárszolgálatok leterheltségétől függően.

iPhone és iPad szerviz: Péter-Horváth Norbert
+36205369716

Mac szerviz: Bognár Tamás
+36209800600

Bolt, webshop, használt termékek: Hajdu Csaba +36203666999

Drónszerviz: Bognár András vagy Feldhoffer Sebestyén
+36206279274

Megértéseteket köszönjük!
APPSolute

1. A megelőzés érdekében minimalizáljuk a személyes kontaktussal járó ügyleteink számát. Azoktól, akik az elmúlt 1-2 hét során fertőző helyen jártak, vagy ilyen személyekkel kerülhettek kapcsolatba, esetleg nem biztosak egészségi állapotukban, azt kérjük, a javítások átvételéhez, átadásához vegyék igénybe futárszolgáltatásunkat!

2. Ügyfélterünket és belső helyiségeinket rendszeresen fertőtlenítjük, Ügyfeleink számára kihelyeztünk kézfertőtlenítőt, és a kilincseinket is sűrűn tisztítjuk.

3. Az ügyféltérbe egyszerre egy Ügyfél belépését tudjuk biztosítani, hogy belépés előtt és után is kontrollált körülmények között tudjuk elvégezni a szükséges fertőtlenítési folyamatokat, illetve az ügyféltérben lévő több ügyfél se tudja egymást esetlegesen megfertőzni. Mindezek alapján Ügyfeleinket érkezési sorrendben tudjuk kiszolgálni.

4. A hosszú várakozás elkerülése érdekében a következőket javasoljuk: a készülékek leadása előtt küldjék el nekünk e-mailben a kapcsolatfelvételi adatokat (név, email cím és telefonszám kötelező) és a javítandó készülék adatait (IMEI szám, jelkód)! Ezt követően telefonon vagy e-mail útján tudunk egyeztetni a készülék javításáról. 

5. A készülékek leadásának lehetőségét a várható sorbanállások hossza miatt minden nap csak 17 óráig tudjuk garantálni. Ezt követően már csak a készülékek kiadására váró Ügyfeleinket tudjuk kiszolgálni.

6. Fizetéskor a bankkártyát vagy az azonnali utalást részesítjük előnyben, de természetesen a készpénzes fizetési lehetőség is megmarad.

7. Átmenetileg nem vállalunk személyes tanácsadást, vásárlást segítő konzultációt, mert az a célunk, hogy a sorban álló Ügyfeleinket minél előbb kiszolgálhassuk.

Bármilyen felmerülő kérdés vagy kérés esetén e-mailen (szerviz@appsolute.hu) és telefonon is rendelkezésre állunk!

Köszönettel,

APPSolute

változások az APPSolute Apple szervizben, nyitvatartás, telefonos elérhetőség...

továbbra is lelkesen


Változások szervizünkben

Kedves meglévő és leendő Ügyfeleink, Barátaink!

(kicsit hosszabb írásunk következik, köszönjük előre is a figyelmet!)

Az utóbbi hetekben, hónapokban megérlelődött bennünk néhány gondolat, melyekről mindenképpen szeretnénk ha tudnátok, hiszen hatással lesznek cégünk mindennapi életére, működésére.

Olvasd el gondolatainkat!

iPhone típushibák cikk borítókép – összefoglaló cikk a leggyakoribb iPhone hibák okairól és javításáról | APPSolute iPhone szerviz

iPhone típushibák


Apple termékek típushibái II. rész – az iPhone-ok világa

Nemrég indított sorozatunk első részében az Apple számítógépek típushibáiról volt szó, ma pedig az okostelefonoké lesz a főszerep. A cikkben tehát a legjellemzőbb iPhone típushibák kapnak reflektorfényt: típusonként sorban haladunk az iPhone 5s-től kezdve az iPhone X-ig. Több mint 10 éve gyűlő iPhone szervizes tapasztalataink mellett helyet kaptak a cikkben hivatalos Apple információk, az egyes modellekhez kapcsolódó csereprogramok illetve külsős vélemények is. Az írás hasznos lehet készülékünk jobb megismerésében, az esetleges aktuális hibajelenségeink megértésében de akár iPhone vásárlása előtt is, hogy a számunkra ideális, új vagy használt készülék mellett dönthessünk.

Mutatjuk a hibákat!

MacBook típushibák, sad macbook, Apple gépek hibái, pro kontra

elismerni ha hibázol...


Apple termékek típushibái, I. rész: a Macek világa

Az Apple számítógépei, az iMac-ek, MacBook-ok a közvélemény és a szakmédia szerint is a legmegbízhatóbbak közé tartoznak. Ezt gyakran azzal magyarázzák, hogy a szoftvere egyedülállóan stabil, akkumulátorideje felülmúlhatatlan, a felhasználói élmény is szuper, könnyűek, hordozhatók, és nem kell őket gyakran cserélni. Tényleg így van ez?

Összegyűjtöttük az elmúlt 10 év leggyakoribb Mac típushibáit. Mindenki hibázik persze, de az Apple néha nehezen ismeri el a hibáit. Máskor viszont nagyvonalú is tud lenni, lásd a cikk alján található jelenleg is aktív hivatalos csereprogramok listáját!

Olvass tovább, és mindenre fény derül!

Szomorú, ami az Apple-nél történik

Miért? Miért? Miért?


Innováció helyett korlátozások az Apple-nél

Az Apple ismét öles lépést tett a márka lassú, de biztos lerombolása felé. Pár napja ugyanis bejelentették, hogy még jobban megnehezítik a számítógépeik otthoni vagy független szervizben történő javítását.

Az új, 2018-as gépekben lesz egy T2 nevű biztonsági chip, mely egy dolgot fog figyelni: történik-e a gépben hardverváltozás. Például cserélnek-e a MacBook-ban billentyűzetet, kijelzőt, vagy más fontosabb alkotóelemet? Ha azt érzékeli a gép, hogy cserélve lett egy alkatrésze, akkor nem indul el. Kizárólag akkor, ha a módosítást egy hivatalos szerviz végzi el, a csak náluk elérhető szoftver segítségével. A hivatalos magyarázat ismét homályos, állítólag így lehet csak megőrizni a gépünk biztonságát. Persze :)

Mi lesz az Apple sorsa, ha így folytatja? Kattints a teljes cikkhez!