Címke: Apple szerviz

változások az APPSolute Apple szervizben, nyitvatartás, telefonos elérhetőség...

továbbra is lelkesen


Változások szervizünkben

Kedves meglévő és leendő Ügyfeleink, Barátaink!

(kicsit hosszabb írásunk következik, köszönjük előre is a figyelmet!)

Az utóbbi hetekben, hónapokban megérlelődött bennünk néhány gondolat, melyekről mindenképpen szeretnénk ha tudnátok, hiszen hatással lesznek cégünk mindennapi életére, működésére.

Bevezetőül, a miértjeink megértéséhez. Úgy hisszük, hogy egy vállalkozást mindig megkülönböztet az Ügyfelekkel való személyes törődés, figyelmesség, segítőkészség. Ez pedig sok idő. Igyekszünk mi is mindig ennek szellemében, lelkiismeretesen végezni munkánkat a mindennapokban, legyen szó akár egy iPhone hangszóró tízperces tisztításáról vagy egy törött drón életrekeltéséről… Reméljük, többé kevésbé megütjük a szintet.. :) Sokan kerestek fel bennünket hibás telefonjaitokkal, számítógépeitekkel, drónjaitokkal, és még sok egyéb kütyütökkel is, új és visszatérő Ügyfelek egyaránt. Ezúton is köszönjük a belénk vetett bizalmat, igazán megtisztelő és igyekszünk megszolgálni. Az elmúlt időkben, személyiségünkben, szemléletünkben csiszolódtunk ugyan, “szervizes énünk” mit sem változott: továbbra is azok a bütykölős arcok vagyunk, mint a kezdetekkor. Akiknek öröm átnyújtani egy megjavított iPhone-t, és akik órákon át “nyomoznak” egy hibás áramkör felkutatásáért. Persze, rosszabb napjaink nekünk is vannak, általánosságban azért elmondhatjuk, hogy több mint egy évtizede tart a javítás iránti szenvedélyünk (olykor megszállottságunk…).

Mégis, úgy érezzük, hogy néha többet vállalunk mint kéne. Néha túlfeszítjük a húrt. Néha többet telefonálunk mint kéne. Néha tovább vagyunk nyitva mint kéne. És igen, néha éppen ezért nem vagyunk elég hatékonyak.

Úgy gondoltuk, hogy a már több mint egy évtizede tartó lelkesedésünk az egyik legfontosabb értékünk, amire vigyáznunk kell. Pihenéssel, feltöltődéssel, emberbarátabb munkaidővel, nagyobb fókusszal, több flow-val! Mert jön a rohanó világ és öntudatlanul is fel akarjuk venni a versenyt. Hogy “Na, még ezt a javítást vegyük át, munkaidőn túl!”, hogy “Na, csak ma legyünk még egy picit tovább nyitva!”

Éppen ezek miatt arra gondoltunk, hogy két dolgot megváltoztatunk cégünk működésében.

  1. Nem leszünk nyitva szombaton. Vissza szeretnénk adni ezt a pihenőidőt minden munkatársunknak, hogy utána feltöltődve, frissen, lelkesen oldhassuk meg problémáitokat, felmerülő igényeiteket! Reméljük megértitek!
  2. Nem lesz egyből elérhető a telefonszámunk a honlapon. Természetesen sürgős esetben hívhattok minket továbbra is. De azt láttuk, hogy túl sok időnk ment el telefonálással, amit e-mailben vagy személyesen gyorsabban meg tudtunk volna válaszolni.

A változtatásainkat egyébként részben az OPEN biciklis márka tulajdonosainak szemléletmódja inspirálta, ugyanis a márka itthoni képviseleteként (APPSolute Sport) jó ideje kapcsolatban vagyunk velük. Őket például nem lehet elérni telefonon, de minden nap reggel egy bizonyos időpontban az összes céges e-mailt személyesen megválaszolják. (Szóval kicsit ránkragadt a két – egykor multicégeket vezető – svájci tulajdonos emberközpontú szemléletmódja…)

Reméljük, hogy megértitek változtatásainkat és azt is, hogy pár hónap múlva elmondhatjuk, érdemes volt megtenni ezeket a lépéseket, hasznosak voltak ezek a változások. A tévedés jogát fenntartjuk persze, de szerintünk egy próbát megér.

A változtatások novembertől “hatályosak”.

Üdv,
az APPSolute stáb

iPhone típushibák cikk borítókép – összefoglaló cikk a leggyakoribb iPhone hibák okairól és javításáról | APPSolute iPhone szerviz

iPhone típushibák


Apple termékek típushibái II. rész – az iPhone-ok világa

Nemrég indított sorozatunk első részében az Apple számítógépek típushibáiról volt szó, ma pedig az okostelefonoké lesz a főszerep. A cikkben tehát a legjellemzőbb iPhone típushibák kapnak reflektorfényt: típusonként sorban haladunk az iPhone 5s-től kezdve az iPhone X-ig. Több mint 10 éve gyűlő iPhone szervizes tapasztalataink mellett helyet kaptak a cikkben hivatalos Apple információk, az egyes modellekhez kapcsolódó csereprogramok illetve külsős vélemények is. Az írás hasznos lehet készülékünk jobb megismerésében, az esetleges aktuális hibajelenségeink megértésében de akár iPhone vásárlása előtt is, hogy a számunkra ideális, új vagy használt készülék mellett dönthessünk.

Mutatjuk a hibákat!

MacBook típushibák, sad macbook, Apple gépek hibái, pro kontra

elismerni ha hibázol...


Apple termékek típushibái, I. rész: a Macek világa

Az Apple számítógépei, az iMac-ek, MacBook-ok a közvélemény és a szakmédia szerint is a legmegbízhatóbbak közé tartoznak. Ezt gyakran azzal magyarázzák, hogy a szoftvere egyedülállóan stabil, akkumulátorideje felülmúlhatatlan, a felhasználói élmény is szuper, könnyűek, hordozhatók, és nem kell őket gyakran cserélni. Tényleg így van ez?

Összegyűjtöttük az elmúlt 10 év leggyakoribb Mac típushibáit. Mindenki hibázik persze, de az Apple néha nehezen ismeri el a hibáit. Máskor viszont nagyvonalú is tud lenni, lásd a cikk alján található jelenleg is aktív hivatalos csereprogramok listáját!

Olvass tovább, és mindenre fény derül!

Szomorú, ami az Apple-nél történik

Miért? Miért? Miért?


Innováció helyett korlátozások az Apple-nél

Az Apple ismét öles lépést tett a márka lassú, de biztos lerombolása felé. Pár napja ugyanis bejelentették, hogy még jobban megnehezítik a számítógépeik otthoni vagy független szervizben történő javítását.

Az új, 2018-as gépekben lesz egy T2 nevű biztonsági chip, mely egy dolgot fog figyelni: történik-e a gépben hardverváltozás. Például cserélnek-e a MacBook-ban billentyűzetet, kijelzőt, vagy más fontosabb alkotóelemet? Ha azt érzékeli a gép, hogy cserélve lett egy alkatrésze, akkor nem indul el. Kizárólag akkor, ha a módosítást egy hivatalos szerviz végzi el, a csak náluk elérhető szoftver segítségével. A hivatalos magyarázat ismét homályos, állítólag így lehet csak megőrizni a gépünk biztonságát. Persze :)

Mi lesz az Apple sorsa, ha így folytatja? Kattints a teljes cikkhez!

Home gomb javítás, csere, iphone szerviz, fekete

Érzéketlen érzékelők


Az Apple gaztettei – 2. rész: Touch ID és Home gomb javítás

Soha nem értettük, hogy az Apple miért párosítja össze az iPhone készülékek Touch ID-ját (ami ugye a Home gomb szerepét is ellátja). Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy ha a készülékünk Home gombját egy kis nedvesség éri (pl. vizes kézzel fogjuk meg), vagy netán a kijelzővel együtt betörik, akkor utána hiába cserélnénk ki egy új alkatrészre. Az legfeljebb a gombnyomást fogja a továbbiakban észlelni, de az ujjlenyomatunk beolvasásától elbúcsúzhatunk.

Az Apple “gaztetteiről” szóló cikksorozatunk első része itt olvasható.

Naiv elképzelésünk alapján az ujjlenyomat-érzékelőnek ugyanúgy kellene működnie, mint egy laptopban vagy egy más márkájú (pl. Samsung, Huawei) telefonban: ha meghibásodik, kicseréljük a modult és vígan használhatjuk tovább készülékünket. Egy iPhone vagy iPad, vagy MacBook esetében sajnos – mint azt megszokhattuk – nem ilyen egyszerű az eset. Ha a Touch ID meghibásodik, nincs semmiféle mód az új alkatrész beüzemelésére, mivel a készülék alaplapja csak a hozzá párosított Touch ID-val hajlandó kommunikálni. Újrapárosításra sincsen lehetőség, még a hivatalos Apple-szervizekben sem. Költői kérdés: miért ilyen bonyolult egy Home gomb javítás?

Miért van ez így? Megoldható mégis? Olvass tovább! »