webshop menü
változások az APPSolute Apple szervizben, nyitvatartás, telefonos elérhetőség... #szervizkaland #hírek a boltból #blog

Változások szervizünkben

Kedves meglévő és leendő Ügyfeleink, Barátaink!

(kicsit hosszabb írásunk következik, köszönjük előre is a figyelmet!)

Az utóbbi hetekben, hónapokban megérlelődött bennünk néhány gondolat, melyekről mindenképpen szeretnénk ha tudnátok, hiszen hatással lesznek cégünk mindennapi életére, működésére.

Bevezetőül, a miértjeink megértéséhez. Úgy hisszük, hogy egy vállalkozást mindig megkülönböztet az Ügyfelekkel való személyes törődés, figyelmesség, segítőkészség. Ez pedig sok idő. Igyekszünk mi is mindig ennek szellemében, lelkiismeretesen végezni munkánkat a mindennapokban, legyen szó akár egy iPhone hangszóró tízperces tisztításáról vagy egy törött drón életrekeltéséről… Reméljük, többé kevésbé megütjük a szintet.. :) Sokan kerestek fel bennünket hibás telefonjaitokkal, számítógépeitekkel, drónjaitokkal, és még sok egyéb kütyütökkel is, új és visszatérő Ügyfelek egyaránt. Ezúton is köszönjük a belénk vetett bizalmat, igazán megtisztelő és igyekszünk megszolgálni. Az elmúlt időkben, személyiségünkben, szemléletünkben csiszolódtunk ugyan, “szervizes énünk” mit sem változott: továbbra is azok a bütykölős arcok vagyunk, mint a kezdetekkor. Akiknek öröm átnyújtani egy megjavított iPhone-t, és akik órákon át “nyomoznak” egy hibás áramkör felkutatásáért. Persze, rosszabb napjaink nekünk is vannak, általánosságban azért elmondhatjuk, hogy több mint egy évtizede tart a javítás iránti szenvedélyünk (olykor megszállottságunk…).

Mégis, úgy érezzük, hogy néha többet vállalunk mint kéne. Néha túlfeszítjük a húrt. Néha többet telefonálunk mint kéne. Néha tovább vagyunk nyitva mint kéne. És igen, néha éppen ezért nem vagyunk elég hatékonyak.

Úgy gondoltuk, hogy a már több mint egy évtizede tartó lelkesedésünk az egyik legfontosabb értékünk, amire vigyáznunk kell. Pihenéssel, feltöltődéssel, emberbarátabb munkaidővel, nagyobb fókusszal, több flow-val! Mert jön a rohanó világ és öntudatlanul is fel akarjuk venni a versenyt. Hogy “Na, még ezt a javítást vegyük át, munkaidőn túl!”, hogy “Na, csak ma legyünk még egy picit tovább nyitva!”

Éppen ezek miatt arra gondoltunk, hogy két dolgot megváltoztatunk cégünk működésében.

  1. Nem leszünk nyitva szombaton. Vissza szeretnénk adni ezt a pihenőidőt minden munkatársunknak, hogy utána feltöltődve, frissen, lelkesen oldhassuk meg problémáitokat, felmerülő igényeiteket! Reméljük megértitek!
  2. Nem lesz egyből elérhető a telefonszámunk a honlapon. Természetesen sürgős esetben hívhattok minket továbbra is. De azt láttuk, hogy túl sok időnk ment el telefonálással, amit e-mailben vagy személyesen gyorsabban meg tudtunk volna válaszolni.

A változtatásainkat egyébként részben az OPEN biciklis márka tulajdonosainak szemléletmódja inspirálta, ugyanis a márka itthoni képviseleteként (APPSolute Sport) jó ideje kapcsolatban vagyunk velük. Őket például nem lehet elérni telefonon, de minden nap reggel egy bizonyos időpontban az összes céges e-mailt személyesen megválaszolják. (Szóval kicsit ránkragadt a két – egykor multicégeket vezető – svájci tulajdonos emberközpontú szemléletmódja…)

Reméljük, hogy megértitek változtatásainkat és azt is, hogy pár hónap múlva elmondhatjuk, érdemes volt megtenni ezeket a lépéseket, hasznosak voltak ezek a változások. A tévedés jogát fenntartjuk persze, de szerintünk egy próbát megér.

A változtatások novembertől “hatályosak”.

Üdv,
az APPSolute stáb

Értesítsünk új cikkeinkről?

Ha tetszett a cikkünk, feliratkozhatsz értesítési listánkra.

Nem küldünk semmiféle reklámot, csak újonnan megjelent cikkeinkről értesítünk.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük