Változások szervizünkben
Bognár Balázs – 2019. október 30. – 0 hozzászólás
Kedves meglévő és leendő Ügyfeleink, Barátaink!
(kicsit hosszabb írásunk következik, köszönjük előre is a figyelmet!)
Az utóbbi hetekben, hónapokban megérlelődött bennünk néhány gondolat, melyekről mindenképpen szeretnénk ha tudnátok, hiszen hatással lesznek cégünk mindennapi életére, működésére.
Bevezetőül, a miértjeink megértéséhez. Úgy hisszük, hogy egy vállalkozást mindig megkülönböztet az Ügyfelekkel való személyes törődés, figyelmesség, segítőkészség. Ez pedig sok idő. Igyekszünk mi is mindig ennek szellemében, lelkiismeretesen végezni munkánkat a mindennapokban, legyen szó akár egy iPhone hangszóró tízperces tisztításáról vagy egy törött drón életrekeltéséről… Reméljük, többé kevésbé megütjük a szintet.. :) Sokan kerestek fel bennünket hibás telefonjaitokkal, számítógépeitekkel, drónjaitokkal, és még sok egyéb kütyütökkel is, új és visszatérő Ügyfelek egyaránt. Ezúton is köszönjük a belénk vetett bizalmat, igazán megtisztelő és igyekszünk megszolgálni. Az elmúlt időkben, személyiségünkben, szemléletünkben csiszolódtunk ugyan, “szervizes énünk” mit sem változott: továbbra is azok a bütykölős arcok vagyunk, mint a kezdetekkor. Akiknek öröm átnyújtani egy megjavított iPhone-t, és akik órákon át “nyomoznak” egy hibás áramkör felkutatásáért. Persze, rosszabb napjaink nekünk is vannak, általánosságban azért elmondhatjuk, hogy több mint egy évtizede tart a javítás iránti szenvedélyünk (olykor megszállottságunk…).
Mégis, úgy érezzük, hogy néha többet vállalunk mint kéne. Néha túlfeszítjük a húrt. Néha többet telefonálunk mint kéne. Néha tovább vagyunk nyitva mint kéne. És igen, néha éppen ezért nem vagyunk elég hatékonyak.
Úgy gondoltuk, hogy a már több mint egy évtizede tartó lelkesedésünk az egyik legfontosabb értékünk, amire vigyáznunk kell. Pihenéssel, feltöltődéssel, emberbarátabb munkaidővel, nagyobb fókusszal, több flow-val! Mert jön a rohanó világ és öntudatlanul is fel akarjuk venni a versenyt. Hogy “Na, még ezt a javítást vegyük át, munkaidőn túl!”, hogy “Na, csak ma legyünk még egy picit tovább nyitva!”
Éppen ezek miatt arra gondoltunk, hogy két dolgot megváltoztatunk cégünk működésében.
- Nem leszünk nyitva szombaton. Vissza szeretnénk adni ezt a pihenőidőt minden munkatársunknak, hogy utána feltöltődve, frissen, lelkesen oldhassuk meg problémáitokat, felmerülő igényeiteket! Reméljük megértitek!
- Nem lesz egyből elérhető a telefonszámunk a honlapon. Természetesen sürgős esetben hívhattok minket továbbra is. De azt láttuk, hogy túl sok időnk ment el telefonálással, amit e-mailben vagy személyesen gyorsabban meg tudtunk volna válaszolni.
A változtatásainkat egyébként részben az OPEN biciklis márka tulajdonosainak szemléletmódja inspirálta, ugyanis a márka itthoni képviseleteként (APPSolute Sport) jó ideje kapcsolatban vagyunk velük. Őket például nem lehet elérni telefonon, de minden nap reggel egy bizonyos időpontban az összes céges e-mailt személyesen megválaszolják. (Szóval kicsit ránkragadt a két – egykor multicégeket vezető – svájci tulajdonos emberközpontú szemléletmódja…)
Reméljük, hogy megértitek változtatásainkat és azt is, hogy pár hónap múlva elmondhatjuk, érdemes volt megtenni ezeket a lépéseket, hasznosak voltak ezek a változások. A tévedés jogát fenntartjuk persze, de szerintünk egy próbát megér.
A változtatások novembertől “hatályosak”.
Üdv,
az APPSolute stáb