Címke: iPhone szerviz

változások az APPSolute Apple szervizben, nyitvatartás, telefonos elérhetőség...

továbbra is lelkesen


Változások szervizünkben

Kedves meglévő és leendő Ügyfeleink, Barátaink!

(kicsit hosszabb írásunk következik, köszönjük előre is a figyelmet!)

Az utóbbi hetekben, hónapokban megérlelődött bennünk néhány gondolat, melyekről mindenképpen szeretnénk ha tudnátok, hiszen hatással lesznek cégünk mindennapi életére, működésére.

Bevezetőül, a miértjeink megértéséhez. Úgy hisszük, hogy egy vállalkozást mindig megkülönböztet az Ügyfelekkel való személyes törődés, figyelmesség, segítőkészség. Ez pedig sok idő. Igyekszünk mi is mindig ennek szellemében, lelkiismeretesen végezni munkánkat a mindennapokban, legyen szó akár egy iPhone hangszóró tízperces tisztításáról vagy egy törött drón életrekeltéséről… Reméljük, többé kevésbé megütjük a szintet.. :) Sokan kerestek fel bennünket hibás telefonjaitokkal, számítógépeitekkel, drónjaitokkal, és még sok egyéb kütyütökkel is, új és visszatérő Ügyfelek egyaránt. Ezúton is köszönjük a belénk vetett bizalmat, igazán megtisztelő és igyekszünk megszolgálni. Az elmúlt időkben, személyiségünkben, szemléletünkben csiszolódtunk ugyan, “szervizes énünk” mit sem változott: továbbra is azok a bütykölős arcok vagyunk, mint a kezdetekkor. Akiknek öröm átnyújtani egy megjavított iPhone-t, és akik órákon át “nyomoznak” egy hibás áramkör felkutatásáért. Persze, rosszabb napjaink nekünk is vannak, általánosságban azért elmondhatjuk, hogy több mint egy évtizede tart a javítás iránti szenvedélyünk (olykor megszállottságunk…).

Mégis, úgy érezzük, hogy néha többet vállalunk mint kéne. Néha túlfeszítjük a húrt. Néha többet telefonálunk mint kéne. Néha tovább vagyunk nyitva mint kéne. És igen, néha éppen ezért nem vagyunk elég hatékonyak.

Úgy gondoltuk, hogy a már több mint egy évtizede tartó lelkesedésünk az egyik legfontosabb értékünk, amire vigyáznunk kell. Pihenéssel, feltöltődéssel, emberbarátabb munkaidővel, nagyobb fókusszal, több flow-val! Mert jön a rohanó világ és öntudatlanul is fel akarjuk venni a versenyt. Hogy “Na, még ezt a javítást vegyük át, munkaidőn túl!”, hogy “Na, csak ma legyünk még egy picit tovább nyitva!”

Éppen ezek miatt arra gondoltunk, hogy két dolgot megváltoztatunk cégünk működésében.

  1. Nem leszünk nyitva szombaton. Vissza szeretnénk adni ezt a pihenőidőt minden munkatársunknak, hogy utána feltöltődve, frissen, lelkesen oldhassuk meg problémáitokat, felmerülő igényeiteket! Reméljük megértitek!
  2. Nem lesz egyből elérhető a telefonszámunk a honlapon. Természetesen sürgős esetben hívhattok minket továbbra is. De azt láttuk, hogy túl sok időnk ment el telefonálással, amit e-mailben vagy személyesen gyorsabban meg tudtunk volna válaszolni.

A változtatásainkat egyébként részben az OPEN biciklis márka tulajdonosainak szemléletmódja inspirálta, ugyanis a márka itthoni képviseleteként (APPSolute Sport) jó ideje kapcsolatban vagyunk velük. Őket például nem lehet elérni telefonon, de minden nap reggel egy bizonyos időpontban az összes céges e-mailt személyesen megválaszolják. (Szóval kicsit ránkragadt a két – egykor multicégeket vezető – svájci tulajdonos emberközpontú szemléletmódja…)

Reméljük, hogy megértitek változtatásainkat és azt is, hogy pár hónap múlva elmondhatjuk, érdemes volt megtenni ezeket a lépéseket, hasznosak voltak ezek a változások. A tévedés jogát fenntartjuk persze, de szerintünk egy próbát megér.

A változtatások novembertől “hatályosak”.

Üdv,
az APPSolute stáb

Van megoldás az Apple korlátozásaira – válasz az Index cikkére

kijelzőfelújítás


Van megoldás az Apple korlátozásaira – válasz az Index cikkére

Tegnap az Index lehozott egy cikket, amiben arról tudósítják az Apple-felhasználókat, hogy ha betört kijelzőjüket nem az Apple hivatalos szervize cseréli, akkor több napon keresztül “felhasználószégyenítő hangzású üzenetet” ír majd ki az iPhone a képernyőjére. Az új készülékek ugyanis állítólag érzékelni fogják, ha nem az eredeti kijelző van beépítve, pontosabban így fogalmaznak:

Az Apple azzal indokolja az üzenetet, hogy az új iPhone-okban a kijelző és a szoftver olyan mértékben van összehangolva, hogy a meghibásodott alkatrészt csak hivatalos Apple-szerelő képes cserélni. Ha nem ez történik, akkor az káros hatással lehet a telefon teljesítményére, az akkumulátoridőre, és kompatibilitási problémák is jelentkezhetnek.

Árnyalnunk kell a képet

Mivel mi nem hivatalos Apple szervizként szolgáljuk az Apple-felhasználókat immár több, mint 11 éve, kötelezőnek érezzük kicsit árnyalni és pontosítani a megjelent cikket.

Nézzük is a részleteket!

gyakori iphone kérdések az iphone szerviz válaszol

egyszerűen közérthetően


GYIIK – Gyakran Ismételt iPhone-os Kérdések

iPhone szervizünk 12 éves fennállása óta megszámlálhatatlan mennyiségben kaptunk már kérdéseket. Igyekszünk mindig gyorsan válaszolni, de előfordul velünk is, hogy csak napok múlva reagálunk egy-egy problémára. Ez a cikkünk most arra hivatott, hogy minden létező iPhone-nal kapcsolatos kérdésre választ adjon. Csokorba szedtük a legfontosabb és leggyakoribb iPhone-os kérdéseket – időt spórolva ezáltal mind Ügyfeleink mind pedig saját magunk számára.

Ez az írásunk inkább egy gyűjtemény – valószínűleg nem lesz szükséged minden információra. Ezért használd nyugodtan a Cmd + F (Macintosh gépen) vagy a Ctrl + F (Windows-on) billentyű kombinációt, mellyel rákereshetsz egy konkrét kifejezésre, problémára!

A GYIIK (Gyakran Ismételt iPhone-os Kérdések) első felében az összes iPhone típust érintő, általános kérdéseket fogjuk végigvenni. Ezután rátérünk a konkrét iPhone modellekkel kapcsolatos problémákra.

A gyűjteményt alapvetően iPhone szerviz részlegünk tapasztalataiból állítottuk össze, de egy kis internetes kutatómunka is megelőzte. Az összes felmerülő kérdést témánként csoportosítottuk.

Ha esetleg nem kaptál választ a kérdésedre, akkor se csüggedj! Tedd fel a kérdésed a cikk alján a hozzászólások között, és hamarosan frissítjük az írást válaszunkkal.

Nézd meg melyek a leggyakoribb kérdések, amit egy iPhone szerviz kaphat!

iPhone X kameralencse csere - ragasztóanyag

iPhone szerviz napi menü


Ami üveg az törik! iPhone X kameralencse-csere

Halló, halló, kis kihagyás után ismét az iPhone szerviz részlegünkből jelentkezünk. Hol is kezdjük? Pár éve már dokumentáltuk egy akkor még újnak számító iPhone 6 kameralencse cseréjét és biztosak voltunk benne, hogy ez a nap is eljön… S lám, igazunk lett, sorra került az iPhone X is. Nemrég tehát egy idei modell, egészen pontosan egy iPhone XR kameralencse cseréje volt a “menü” szervizünkben. Mindezt szokásunkhoz híven nyommentesen kiviteleztük.

Szerencsére az XR esetében nem arról kell beszámolnom, mint azok a rémhírek, amelyek a világ számos pontjáról érkeztek az iPhone X-ről, hogy a kameralencsék „maguktól” kiestek, eltörtek. Nagy valószínűséggel ezek a riportok egyébként is csak olyan modelleket érintettek, amelyek jobban ki voltak téve a szélsőséges időjárási körülményeknek.
Lássuk is az iPhone X kameralencse cseréjét lépésről lépésre!

iPhone típushibák cikk borítókép – összefoglaló cikk a leggyakoribb iPhone hibák okairól és javításáról | APPSolute iPhone szerviz

iPhone típushibák


Apple termékek típushibái II. rész – az iPhone-ok világa

Nemrég indított sorozatunk első részében az Apple számítógépek típushibáiról volt szó, ma pedig az okostelefonoké lesz a főszerep. A cikkben tehát a legjellemzőbb iPhone típushibák kapnak reflektorfényt: típusonként sorban haladunk az iPhone 5s-től kezdve az iPhone X-ig. Több mint 10 éve gyűlő iPhone szervizes tapasztalataink mellett helyet kaptak a cikkben hivatalos Apple információk, az egyes modellekhez kapcsolódó csereprogramok illetve külsős vélemények is. Az írás hasznos lehet készülékünk jobb megismerésében, az esetleges aktuális hibajelenségeink megértésében de akár iPhone vásárlása előtt is, hogy a számunkra ideális, új vagy használt készülék mellett dönthessünk.

Mutatjuk a hibákat!